Topic: Do you like this song? 2
Forum Index : Entertainment : Music : Do you like this song? 2  
xxakqkxx


Posts: 30884
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 05 Feb 2016 12:33 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
I love anything Cascada comes out with.

Hero -Skillet?
ari. 21 Pepsi fiend
lilprincess


Posts: 6610
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 05 Feb 2016 08:01 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
^^ Me too! 8)

tbh, I've never even heard of the band "Skillet " before (I'm just familiar with the cooking appliance of the same name)
xxakqkxx


Posts: 30884
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 08 Feb 2016 12:02 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Lol, you're funny. :lol:

Writing on the Walls -Underoath?
ari. 21 Pepsi fiend
kellyburnsred


Posts: 8161
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 10 Feb 2016 10:56 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Not sure if I know it. I probably would like it though.


American Girls - Counting Crows?
The shadows in your life may be from standing in your own sunshine.

lilprincess


Posts: 6610
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 11 Feb 2016 01:21 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
I like the band "Counting Crows" but their song 'American Girls' isn't 1 of their best.

Good Riddance- Green Day?

chasingghosts


Posts: 34212
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 13 Feb 2016 06:58 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Yeah.

Empty Threat - CHVRCHES?
xxakqkxx


Posts: 30884
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 28 Feb 2016 09:09 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Never heard it.

See You When You Get There -Coolio?
ari. 21 Pepsi fiend
chasingghosts


Posts: 34212
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 29 Feb 2016 07:03 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
I don't think I know it.

Run Alone - 360?
xxakqkxx


Posts: 30884
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 02 Mar 2016 08:55 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Idk if I heard it but it sounds familiar.

Paperthin Hymn -Anberlin?
ari. 21 Pepsi fiend
chasingghosts


Posts: 34212
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 04 Mar 2016 12:29 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Yep, I like it.

Wisteria - Hands Like Houses?
xxakqkxx


Posts: 30884
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 05 Mar 2016 11:16 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Never heard of it.

Situations -Escape the Fate?
ari. 21 Pepsi fiend
chasingghosts


Posts: 34212
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 06 Mar 2016 03:29 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
It's good.

I Can't Make Your Decisions For You - We Came As Romans?
xxakqkxx


Posts: 30884
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 18 Mar 2016 10:32 PM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Yup.

What This Means To Me -I See Stars?
ari. 21 Pepsi fiend
chasingghosts


Posts: 34212
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 19 Mar 2016 09:05 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
I don't know it, but I might like it. I See Stars is a pretty good band.

Dong Wayne - The Amity Affliction?
lilprincess


Posts: 6610
Bzoink Rockstar
Profile | Journal
Posted: 25 Mar 2016 11:55 AM         Subject: RE: Do you like this song? 2
Huh.... ?

"Jumper" - Third Eye Blind ?
Forum Index : Entertainment : Music
 

Page: < 41 42 43 44 45 46 47 Next>>
You're at 44 of 48 pages.